דברים קטנים שנותנים המון

המחוות הקטנות היפות

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מדהימה שהייתה לי אתמול. אם אתם זוכרים את הפוסט כתבתי בעבר- "כשקרציות משאירות אחריהן מתנות". אתמול אותם בעלים מקסימים הביאו לי את הכלבה של השכנים שלהם, אשר ננשכה ע"י 2 כלבות. הכלבה המסכנה לא דרכה על אחת מרגליה האחוריות והיו לה מספר פצעים עמוקים ברגליים האחוריות ופצע שטחי בעורף. בבדיקת הפצעים הסתבר שיש פצע חודר מצד אחד של הרגל לצד השני, צמוד לגיד אכילס. הפצעים נוקו, נשטפו ולאחר שהחלטתי שהם נקיים הם נתפרו. הגיד עצמו לא נפגע אך הרקמות מסביבו נקרעו בצורה כזו שלא פגעה ביכולת התנועה של הכלבה. שיחררתי את הכלבה עם שיכוך כאבים, אנטיביוטיקה והוראה למנוחה בימים הקרובים.

לאחר כמה שעות חזרו הבעלים עם אחת הכלבות שלהם לחיסון. ובסיום הטיפול הביאו לי שקית- משלוח מנות. צחקתי ואמרתי להם, שהם ממש לא היו צריכים, אך הם התעקשו. המשלוח כלל מיני ממתקים רבים אך יותר מכל ריגשה אותי הברכה שלהם, אשר הייתה דבר קטן, שנתן לי כל כך הרבה.

העובדה שהם העריכו את העבודה שלי, אשר נראית לי טריוויאלית וברורה מאליה- בע"ח חולה צריך לקבל טיפול, גרמה לי ממש לאושר עילאי. לכן, קוראים יקרים, אם יש לכם אדם שאתם מעריכים את פועלו, המחישו לו זאת עם משהו קטן, אשר יתן לו המון. אתם לא מבינים עד כמה.

נשמח לענות על שאלות

כתיבת תגובה